הזמינו חדר היום אצלנו עם מלון הכל כלול ים המלח ותזכו לחופשה חלומית במקום ייחודי – מקום ידוע בעולם כולו בכוחות המרפא שלו, בנופים המהממים שלו ובשפע שהוא מציע לתיירים ולטיילים מכל העולם ומישראל בעיקר. עם רקורד מרשים של סגולות מרפא, ים זה הידוע בכינויו “ים המוות” מציע לכם את נקודת הנופש האיכותית ביותר בישראל. ההגעה לים המלח, דרך נופים מקדימים שלוקחים אתכם בהדרגה לנקודה הזו בפנים, הנקודה שנמצאת בכולנו בה הווליום יורד מהאזור של הלחץ היומיומי, הכל נהיה יותר שקט, ועד לנקודה בה הגענו למלון והורדנו את התיקים מעלינו, שם אנו כבר רגועים עד כדי כך שכל מה שנותר הוא להתחיל ליהנות מהשקט והשלווה. הנוף הייחודי לא נגמר בנסיעה לכיוון הים, הירידה הארוכה והיפה, וההגעה למלון המעוצב בקפידה, אלא שהוא ממשיך ומלווה אותנו לאורך כל החופשה עם הצוקים של מצוקי דרגות, והנופים המקיפים את ים המלח מכל עבר, נופים שמחבקים אותנו ומאפשרים לנו ליהנות משלווה פנימית ורוגע אמיתי. לא לחינם מקום זה ידוע כמאפשר ריפוי וחידוש של כל מערכות הגוף, כאשר בראש הרשימה עומד העור, ואחריו כמובן הנפש והנשמה. ים המלח אם כך מאפשר לנו לקבל מענה לצרכים רבים ושונים של החיים – שלווה פנימית, רוגע, הכרה צלולה, מערכות גוף מתוזמנות היטב, פעילות מטבולית בריאה, חיוניות, עור קורן ועצמה פנימית – וכל זה רק מהשהות באזור עצמו, ועוד לא הגענו בכלל לכל הכיף שמציעים לנו בשהות בתוך מלון הכל כלול ים המלח.

לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

מלון הכל כלול ים המלח – פינוקים!

איזה כיף זה לאכול, ועוד אוכל טוב ואיכותי, טרי ומלא אהבה. אם יש משהו שהתייר והנופש הישראלי, ואגב גם העולמי, אוהב, זה לאכול ועדיף לאכול היטב אם אפשר. אחד מהדברים הפחות כיפיים לעתים, בייחוד כשאנו רעבים מאוד, או כשאנחנו בחופשה, הוא לבשל לבד. אין כמו לגשת לחדר האוכל עם רעב אמיתי ובריא, ולקבל את הכל על מגש של כסף, רק לבוא וללקט לצלחת שלנו את כל מה שאנחנו רוצים, בלי לחשוב יותר מדי, בלי לחשב יותר מדי – אנו הרי בתוך מלון הכל כלול ים המלח ומכאן שאנו מבינים כי הרי אין כל דאגה כספית – הכל שולם, הכל כבר בחבילה – נותר לנו רק ליהנות מהשפע האדיר וההיצע הייחודי של המלון, עם חדר אוכל מאובזר ומלא, שמציע, בעצם, את כל מה שרצינו ועוד. ואם כבר אכלנו, אז למה לא לשתות, ועדיף בשריעה על הגב, לצד הבריכה, מול נוף מהמם? גם השתייה כלולה במחיר, ובחבילות הכל כלול ים המלח תוכלו ליהנות משפע כה רב של פינוקים עד כדי כך שתתהו בעצם איך יצאתם לחופשה מסוג אחר עד היום, כאשר חופשות אלו קיימות כבר לא מעט זמן.

לאונרדו ים המלח הכל כלול

מלון הכל כלול ים המלח – הזמינו עוד היום

כפי שאמרנו כבר בהתחלה, המהלך הנכון יהיה לא להמתין יותר מדי ולהשתהות, שכן החדרים אוזלים במהירות גבוהה, ובצדק. היכנסו אפילו לרגע קט רק כדי לראות את האופציות שלכם לחופשה מפנקת במנוע ההזמנות שלנו. הזינו את התאריכים שלכם, מה שנוח לכם, ותראו בעצמכם את האפשרויות שעומדות לפניכם. אתם לא לבד, וכדאי לשריין עוד היום ואפילו ממש עכשיו, כל עוד זה זמין, את החדרים המתאימים לכם, ועוד במחירים שכבר תראו בעצמכם, ועדיף שלא נכביר במילים. מבצעים ומחירים מיוחדים מחכים לכם במרחק לחיצה, ואנו מקווים שתשכילו לבחור נכון ולהגיע לחופשה מפנקת ויוצאת דופן שתיתן לכם את הכוחות להמשיך בכל הכוח, להיחדש ולהירגע במלון הכל כלול ים המלח.
×