בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול בעסקה עוד לפני שהגעתם אלינו, ואתם מוזמנים לנפוש בראש שקט ובלי דאגות. למה לשבור את הראש ולחשב כל שקל ? חופשה זה פריבילגיה, פינוק, ולא מעמסה. כשאתם באים אלינו לחופש אתם באים כדי להשתחרר מכאבי הראש של חיי השגרה והדאגות הקטנות שמציקות לנו ביום יום, לנקות את הראש ולהירגע. בדיוק מסיבות אלו בנינו כאן עסקאות מיוחדות במינן, ובלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול – ולכן אין דאגות. רעבים? הארוחות כבר כלולות ואין מה לשבור את הראש. מגוון אדיר של ארוחות טעימות מהמטבח הייחודי שלנו שפועל שעות נוספות כדי לפנק אתכם בארוחות כיד המלך, שוב, כדי שתיהנו בלי טרדות ומחשבות מיותרות. לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

לאונרדו קלאב ים המלח

 רוצים להתפנק בספא מפואר? מועדון בריאות וספא ברמה בינלאומית פתוח בפני האורחים שלנו, ואתם מוזמנים ליהנות משירותי ספא איכותיים מתי שרק תרצו. רוצים קצת שקט מהילדים? אין בעיה, במלון  שירותי שמרטפות ומועדון ילדים. אתם יכולים להשאיר את הקטנים אצלנו למשמרת ואנו נדאג לבדר אותם ולפנות לכם זמן. תוכלו ליהנות בבריכה או מארוחה זוגית שקטה במסעדה, ואפילו מאימון מרענן בחדר הכושר המאובזר שלנו, וכל זה כשאנחנו דואגים לכל הצרכים של הילדים שלכם מבלי שתצטרכו לדאוג לכלום.

לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול – כדי שתחזרו בקרוב !

בלאונרדו קלאב  אנחנו רוצים שתיהנו כל כך עד שתהפכו אותנו לקלאב הקבוע שלכם. עמלנו קשה ועבדנו שעות נוספות כדי לעצב ולבנות קלאב ברמה בינלאומית שמציע לכם הנופשים עולם ומלואו של חוויות ואטרקציות. כל העבודה הרבה שהושקעה הייתה לאור מטרה אחת עיקרית – להפוך את חווית האורח, החוויה שלכם, לאירוע מושלם ככל הניתן כדי שתקבלו את מלוא התמורה לכסף שלכם, ויותר. אנו עובדים קשה כדי שתוכלו ליהנות בקלות, ומציעים שירותים שונים ומגוונים בדיוק בשביל לפנק אתכם כמה שיותר. המטרה היא ברורה – אתם תיהנו כל כך שלא תעלו על הדעת שלא לבוא שוב, ואפילו תספרו לכל החברים שלכם (טוב, אולי לא לכולם, רק לאלו שאתם באמת אוהבים). יש בארץ עשרות מלונות, ואיזור ים המלח גם הוא מציע מלונות רבים ושונים במהותם. לאחר סקרי שוק ומחקרים על התיירות בארץ המסקנה הייתה חדה וברורה – עם ישראל אוהב להתפנק, ולכן המסגרת של מלון רגיל איננה מספקת אותו כדי הצורך. גם אנחנו כשאנחנו לוקחים פסק זמן והולכים לנקות את הראש במלון, אנחנו מעדיפים שלא יהיו לנו דאגות מיותרות וטרדות באמצע הנופש. אנחנו, כמו כל שאר עם ישראל, מעדיפים לקחת את הזמן בקלות ולהסתלבט על החוף. אנחנו רוצים להזמין מה שמתחשק לנו לשתות ולאכול בלי לחשוב יותר מדי על כמה זה עולה לנו. בשביל זה הקמנו את הקונספט ולכן בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול.

בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול – אז נתראה בקרוב

אם עדיין לא החלטתם אז כנראה אתם עוד מעט מבולבלים מהרעיון הזה שאפשר להתפנק בחופשה בקלאב ברמה הגבוהה ביותר בעולם ועם סטנדרטים בינלאומיים של איכות ובמחירים כמו שאנחנו מציעים. תכניסו את זה טוב טוב לראש – אנחנו רוצים שתיהנו ותחזרו. אנו יכולים לספק את השירות שאנחנו מספקים כי אנחנו דואגים להיות מלאים כל השנה על ידי מחירים נוחים ושירות מדהים. זה המוטו שלנו ולכן אנחנו יכולים להציע לכם עסקה יוצאת דופן באחת משכיות החמדה הישראליות, הים הנמוך בעולם. נשמח לארח אתכם עם הצוות החייכני שלנו והמתקנים המודרניים שלנו כאן אצלנו ואפילו עוד היום ותזכרו כי בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול ולכן אתם נהנים יותר!

 

לאונרדו קלאב ים המלח (גולדן טוליפ) הכל כלול

×