כשנוסעים עם המשפחה לחופשה בישראל, אין כמו דילים לים המלח הכל כלול. “להיות ישראלי” זו הגדרה שכוללת בתוכה הרבה מאוד דברים, חלקם טובים יותר וחלקם נתונים לוויכוח, אבל אם יש דבר אחד בטוח זה שחופשה בים המלח זה הכי ישראלי שיש. מלון מפנק, שקט מדברי, נופים מרהיבים, וים שהוא גם מרכז בריאות לגוף ולנפש, וגם מציף אותנו על הגב. מי שלא היה עד היום ב”ים המוות”, מצפה לו חוויה לכל החיים. אין תייר אחד בעולם כולו ששכח את הרגע המפתיע בו הוא נשכב על הגב בפעם הראשונה ולא שקע במים. רוב התיירים, בין אם מהארץ או מחו”ל, גם לא ישכחו את השפריץ שהם קיבלו לעיניים, אבל “זה היה שווה את זה”, כולם יגידו בלי היסוס, כי ביקור בים המלח זו באמת חוויה מתקנת. עם מבחר יפה של מלונות, היצע מעניין של אטרקציות וטיולים, שקט מרגיע בחופים פרטיים, המקום הנמוך בעולם הוא אחד מאתרי התיירות הגבוהים בעולם מבחינת חווית החופשה.

לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

ים המלח הקטן שלנו מהווה אטרקציה תיירותית מסיבות שונות שאת חלקן כולכם מכירים, כמו התכונות המרפאות של המינרלים הרבים שבמים המלוחים, או קרינת השמש המסוננת והבריאה שמלטפת את העור בנקודה הנמוכה בעולם. היותו מעין ספא מפנק וטבעי היא עובדה שממנפת את התיירות לאזור, ומאפשרת לכם לפגוש אנשים מכל העולם כאן במדינה הקטנה והקוסמופוליטית שלנו. לכן אל תוותרו על חופשה במתכונת ים המלח הכל כלול.

ים המלח הכל כלול

ים המלח הכל כלול – תעשו לגוף שלכם טובה

גרמניה, שלרבים מבני עמינו יש חשבון לא סגור עם ההיסטוריה שלה, ידועה כיום בעולם כולו כמדינה מאוד סוציאליסטית. ככזאת, היא מחויבת לתת לאזרחים את מה שהם צריכים ולדאוג לבריאותם. לכן בים המלח תוכלו לראות המוני תיירים מגרמניה, צפים ומשתזפים להנאתם, ובמחירים מסובסדים. אפילו באירופה הם זיהו והכירו בפוטנציאל הרפואי המוכח של המקום הנפלא הזה, והם מממנים חופשות בריאות לכל דורש. שהם ייהנו מהכוח המרפא של ים המלח ואנחנו לא?! ים המלח הכל כלול מצא לכם את הדילים הטובים ביותר כדי שגם אתם תיהנו ממחירים מסובסדים למראה. לצערנו, אף אחד בכנסת לא מסכים  לממן לנו את החופשות, ואם אנחנו כבר ממנים לעצמנו את השקט והשלווה, אז עדיף בזיל הזול ועדיף תמיד לדאוג לכל לסגור את כל הפינות מראש עם דיל הכל כלול בפנים בחבילה מפנקת. לאונרדו ים המלח הכל כלול

ים המלח הכל כלול – מה לעשות באזור

אחד הדברים הבריאים והמענגים ביותר שיש לים המלח להציע הם המעיינות החמים. מי גופרית מסריחים ומפנקים, שמנקים את הגוף ואת הנפש, זורמים באופן חופשי ממעיינות טבעיים, לתוך ברכות שנחצבו על-ידי הזרם הקבוע של אלפי השנים, או לברכות מעשי ידי אדם שנחצבו לצרכי רחצה. יודעי דבר מספרים על אי-אלו מרחצאות סודיות ומעיינות עם מים רותחים ממש, ואם יתמזל מזלכם ואתם מכירים מי מיושבי האזור אולי תוכלו גם אתם למצוא את אחת משכיות החמדה הנסתרות הללו. אם לא, אל חשש, כי יש מספיק מעיינות מוכרים אליהם תוכלו להגיע עם הרכב ובהליכה קצרה בשטח. רק תבקשו מפקידת הקבלה במלון את מפת ההגעה, והנה לכם בוקר של מרחצאות בריאות. בקיבוץ עין גדי שעל חופו המערבי של ים המלח תוכלו לבקר בגן הבוטני המרשים, שחולש על שטח של לא פחות ממאה דונם, ומעניק בית ל-900 מיני צמחים מסוגים שונים ומכל העולם. בשמורת עין גדי שנמצאת במרחק קילומטר בודד מהישוב, תוכלו לטייל בחיק הטבע הישראלי המהפנט. מדבר חי, בו זורם בעצלתיים נחל ערוגות עם מפל המים המפורסם שלו. שפע של בעלי חיים מדבריים ארץ-ישראלים חיים בשמורה,ותלוי במזל, בהתמצאותכם ובמזג האוויר, יכול להיות שתוכלו לזכות להציץ לחייהם הפראיים לפני שתשובו להשתכשך במי המעיין המפנקים. עם כל כך הרבה דברים יפים לראות וחוויות מהנות שמחכות לכם,כל מה שנותר הוא להגיד בפה מלא שאנחנו ממליצים בחום על חופשת ים המלח הכל כלול.
×