תקופת החגים מאפשרת לנו לצאת לנפוש בלי דאגות ליותר מסוף שבוע קצר, ומה יותר מרגש מחופשה בים המלח הכל כלול בחבילות אטרקטיביות ובמחירים נמוכים? היום אתם יכולים ליהנות ממבצעים יוצאי דופן וחבילות נופש מיוחדות בהן אין הוצאות כלל, כל הדברים שאתם יכולים לשער לעצמכם – פינוקים שונים, אוכל, שתייה, ספא והפתעות רבות אחרות, והכל כבר בתוך המחיר הראשוני, שגם הוא יגרום לכם להרים גבה ולתהות איך יכול להיות שכל כך זול, ועוד בתקופת החגים. עם ישראל אוהב לנפוש, לבלות ולעשות חיים בכל הזדמנות שהוא יכול, ובייחוד בתקופת החגים. בתקופה זו רבים נוסעים מהארץ לכמה ימים עד שבוע, לקלאבים וחבילות של דילים ליוון הכל כלול, ולטורקיה למועדוני נופש המפנקים, אך רבים וטובים מעדיפים, ולעיתים קרובות מאוד בצדק, לבלות את החופשה שלהם בישראל, ולחסוך המון כאב ראש. לטוס (בד”כ בשעות לא קלות של הלילה), להיטרטר במקומות זרים ולא לדעת אף פעם אם יש לך שם אמא ואבא לשאול ולהיעזר במקרה של תקלה… למה צריך את כל הכאב ראש הזה? לא לחינם הרבה מאוד אנשים מעדיפים חופשה בים המלח הכל כלול בחגים.

לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

חופשה הכל כלול – יותר זול מלגור בבית!

בסופו של דבר, אחד הפרטים המעניינים ביותר בחופשות מהסוג שאנו מציעים לכם כאן באתר הוא העובדה כי המחירים כל כך נוחים עד כי חישוב מהיר מראה כי בסופו של דבר עדיף כבר לחיות בחופשה מתמדת מאשר לחיות בבית. החשבונות של הבית, כולל האוכל, השתייה, הנסיעות וההוצאות הקטנות שמתווספות כל יום עוד קצת ועוד קצת הופכות את החיים המודרניים ליקרים מאוד. במקום בו הכל משולם כבר מראש, המעקב אחרי ההוצאות פשוט מאוד ואפשר לחיות בלי דאגות ובלי כאב ראש. אין הפתעות פתאומיות שמוציאות אותנו משיווי משקל כלכלי, ולא צריך לשבור את קופות החיסכון רק כדי ליהנות מטבילה בבריכה או ישיבה בג’וזי או בסאונה. הכל זמין ונוח ואתם יכולים ליהנות כל יום ובכל שעה ממתקנים נהדרים של מלונות באיכות יוצאת דופן, וכל זאת בזכות הדילים הייחודיים שלנו. חופשה בים המלח הכל כלול בחגים הקרובים הינה הפתעה מדהימה ומפנקת בשבילכם ובשביל המשפחה שלכם ואנו רוצים להזמין אתכם לאפשר לעצמכם ליהנות עד הסוף ובלי פשרות מחבילות נופש יוצאות דופן. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על מנוע ההזמנות ולראות במו עיניכם את המלאי הגדול של חופשות במחירים ייחודיים ולהתחיל ליהנות כבר עכשיו, רגע לפני החופשה הגדולה שלכם.

לאונרדו ים המלח הכל כלול

חופשה בים המלח הכל כלול כי הגיע הקיץ

הגיע לו הקיץ של 2018 והזמן לצאת לחופשה ולנפוש עם הילדים מתקרב במהירות אדירה. השמש זורחת ומראה לנו ימים ארוכים יותר ויותר, והעבודה שהשקענו במשרד כל החורף כשהתכנסנו מול המחשב ולא דרכנו בחוץ לשניה כבר הספיקה לנו ממזמן. אנחנו רוצים פינוק ונופש ואנחנו רוצים את זה עכשיו, ויפה שעה אחת קודם. כשאנחנו רוצים משהו, אנחנו משיגים אותו, ואם יש משהו שאנחנו הישראלים רוצים זה חופשות במחירים הגיוניים שמשחררים אותנו מהדאגות הפיננסיות שמלוות לרוב את החיים בישראל. הקיץ תאפשרו לעצמכם חופשה כי המחירים באמת מפתיעים ויכולים לגרום לכם להשתהות כמה דקות מול המסך בבהייה עם פה פעור. אל תתמהמהו יותר מדי כי ברגע זה ממש מאות עם לא אלפי אנשים מזמינים ודואגים לשריין לעצמם מקום במלונות האטרקטיביים ביותר בארץ ובחו”ל. אנשים מהירי החלטה זוכים לקבל את החבילות המשתלמות ביותר בתאריכים אותם הם רוצים באמת, ולא מתפשרים על משהו אחר חוץ מאשר חבילות הנופש שלנו של חופשה בים המלח הכל כלול בחגים.
×