מלון גולדן טוליפ אילת – לאונרדו פריוילג’  הינו מלון ייחודי ומפנק במיוחד שמציע חופשות בהן הכל כלול לזוגות, משפחות ובכלל, עסקאות משתלמות במיוחד וראויות לציון כאן באתר. המלון מציע לכם, האורחים והתיירים שבאים לנפוש – מספר סוגים של חדרים, מגוון שנועד להתאים לכל סוגי הנופשים ומכאן שאתם יכולים לקחת חדר פשוט ובסיסי יחסית (ועדיין מפנק ביותר!) בשם “סופריור”, או להתפנק עד כדי דמעות בסוויטת הדלקס של המלון. בין הדרגים השונים הללו יש עוד קשת רחב של אפשרויות כדי שבאמת כל מי שמעוניין להגיע למלון וליהנות מחופש מדהים יוכל למצוא לעצמו את העסקה שהכי מתאימה לו, והעסקאות הן משתלמות מאוד – אחת אחת. אם אתם לא יכולים להתאפק ואתם כבר רוצים לבדוק איזה עסקאות הכל-כלול מציע גולדן טוליפ אילת – לאונרדו פריוילג’ אתם מוזמנים לבדוק בדיקה זריזה במנוע חיפוש העסקאות שלנו באתר ולראות בעצמכם את המגוון והעושר.

גולדן טוליפ פריוילג' אילת הכל כלול

מלון גולדן טוליפ אילת – לאונרדו פריוילג’

החופשה אמנם לרוב מתחילה בקבלת החדר שלכם והכניסה אליו, כדי להרגיש שהגעתם והכל בסדר, אבל כאן בעצם הכל מתחיל, ואנו נספר לכם עכשיו מה יש למלון הנפלא הזה להציע לכם מעבר לחדרים המפנקים שבו, וזה לא מעט! דבר ראשון, כדי להתרענן מהמסע לאילת אתם מוזמנים לבאר של המלון – באר-ספורט שמציע שידורים ממגוון ערוצי ספורט שונים מכל העולם בלובי. בבר מגוון רחב של משקאות מכוס קפה הפוך או אספרסו קצר ועד משקאות בעלי שם עולמי וסוגי וויסקי באיכות בינלאומית – בקיצור, כל מה שצריך בשביל להרוות את הגרון הניחר מהיום שלכם. אחרי ששתינו ונהנינו, מותר לנו לפנק גם את הבטן שמבקשת מנה של אוכל איכותי ומשביע. במלון גולדן טוליפ אילת יש מסעדה משובחת וחדר אוכל מרשים ברמה הבינלאומית אשר אליה המלון (“golden tulip”) מחוייב. מנות מוגשות לאורך כל היום, בשלושה מועדים קבועים מינימום, כולל בר סלטים, אוכל חם, קר, מבושל, אפוי, עם ניחוח ישראלי או אוריינטלי – או במילים אחרות, מגוון עשיר ורב של מטעמים מכל העולם, ככה שלא תצטרכו לחפש שום דבר מחוץ למלון – כל הצרכים הקולינאריים שלכם מסופקים בעסקאות הכל כלול למלון המשובח הזה. הטעם, האיכות והכמות – כולם בסטנדרטים גבוהים ובגימור של מסעדות יוקרה.

בריכה ופינוקים במלון גולדן טוליפ אילת – לאונרדו פריוילג’

לא רק חדר אוכל ובאר מרשים, המלון האיכותי הזה מציע גם חוויות לכל הגוף והנפש. לאחר (או לעיתים עדיף לפני) ששתיתם ואכלתם לשובע כתאוות נפשכם בוודאי תתפנו לפנק את עצמכם ברביצה על שפת הבריכה, שיזוף בשמש האילתית (נא להמרח ולשמור על העור שלכם!) תוך לגימה של משקה קר מרענן ומנוחה עמוקה עם רגיעה כללית. לאחר שנחתם, עיכלתם והכנתם את עצמכם למסע לעבר האושר – אתם יכולים ליהנות מטיפולים שונים בספא הכולל לא פחות מארבעה חדרי טיפול המציעים מגוון רחב של עיסויים שונים בכדי להביא אתכם לרגיעה עמוקה ובעצם לתת לכם את מה שבאתם לחפש כשבחרתם בחופשה באילת – פאן, כיף, התחדשות האנרגיה ופינוקים, מהסוג שנשאר אתכם גם לאחרי החופשה. לחובבי הסאונה ישנן שתי סאונות לרשות האורחים – גם רטובה וגם יבשה, ולאלו אשר חשים צורך לפרוק קצת אנרגיה ולהפעיל את הגוף ישנו חדר כושר מאובזר היטב וזמין לשימושכם (לשאול בקבלה). מעבר לכך תוכלו למצוא כחלק מדיל הכל כלול הפעלות לאורך כל היום, בהם תוכלו להשתתף בכדי להעביר את הזמן בנעימים ולצבור חוויות מהנות, מהסוג שזוכרים אחר-כך כדי לספר לחברה שנשארו מאחור ו”זכו” ללכת יום יום לעבודה בזמן שאתם הסתלבטתם בבריכה באילת. במשך היום ובערב מציגים אומנים שונים הופעות רבות להנאתכם, ובקיצור – מלון גולדן טוליפ מציע חוויה אדירה של חופשה מענגת.

גולדן טוליפ פריוילג' אילת הכל כלול

 
×